Wednesday, March 14, 2012

1st ANNIVERSARY

haiii, assalamualaikum semua.. sebenarnya aku tak tau nk update apa untuk post kali ni.. tapi jejari aku laju ja nak menaip.. alang2 dah terlajak menaip so aku nak story sikiit pasai trip aku p genting dengan mr.Aliudin.. ehemm2!! bkn dengan mr.Aliudin ja tapi dengan kawan2 kelas si dia.. hee
sebelom ni aku pernah mention kan nak celebrate anniversary kami?? so baru2 niy (11/03/2012), kami celebrate anniversary kat genting.. aku ada create special card untuk mr.Aliudin tapi card tu terkena air, so basah la sikit.. even basah aku bagi jugak kat mr.Aliudin.. dah penat2 buat mesti ar kena bagi gak..naseb baek mr.Aliudin 'say thanks,sweetnya'..

for mr.Aliudin: Alhamdulillah,, dah setahun kita bersama..
                       thanks for commitment kamo dalam hubungan kita,
                       thanks for kasih sayang kamo,
                       thanks coz sabar dengan kerenah sy yg macam2,
                       thanks for ke'caring'an kamo,
                       and thanks for everything.
                       sy tau sy tak mampu nk treat kamo macam kamo treat sy selama ni. sy bersyukur sy
 dapat kenai kamo even kamo selalu gatai kat belakang sy :P
                       sumpah! SAYA SAYANG KAMO SANGAT2..







dak tecik say :) sy dah tak nampak lelaki lain hanya dia.. chewaahh!

2 comments: